Sider

mandag 5. november 2012

Valg i USA - Mitt Romney Style

Mitt Romney Style


Dette med valget i USA har egentlig brydd meg midt bak og vel so da!
Om da blir Obama eller ka det blir har egentlig fint lite å bety for min del...
Tipper den vanlige Amerikaner ikkje bryr seg heller !

Dei bruker millioner og milliarder av kroner på å sitte å diskutere og krangle høglytt på alle verdens TV-kanaler forruten Nordkorea som sensurer alt som ikkje skulle ha med jing jang il å gjøre..
Noen land i afrika der dei ikkje har tv enda og noen amish kolonier der tv er tabu.

Men vi som har TV og internett må slite med dette valg greiene, og det har eg prøvd å styre unna og overse så langt det har vert mulig.
Heilt til no når han ene av dei har dradd frem noen ekstra lapper og laget musikk video for å styrke valget sitt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar